NATURANA

…..něco o historii firmy

Eurofashion spol. s r.o. – jsme firma sídlící v Kadani a jsme zástupci německé rodinné firmy NATURANA pro Českou Republiku a Slovenko. NATURANA je tradiční výrobce kvalitního spodního prádla a plavek. Od svého vzniku v roce 1917 patří mezi špičku ve svém oboru. Vlastní 13 poboček v Evropě, Kanadě i Hongkongu a zaměstnává více než 700 lidí. Své produkty prodává ve 40 zemích, včetně té naší.

NATURANA – to je symbol ženskosti a pohodlí již přes sto let.

NATURANA – od korzetů až po funkční a bezešvé podprsenky. Objevte kouzlo pohodlí i Vy.

Pojďme se společně podívat, jak šel čas s vývojem spodního prádla v jednotlivých etapách 20. století
a s vývojem firmy.

Image

Zrození firmy

Firma Naturana byla založena v roce 1917 mužem jménem Carl Dölker na úpatí Švábské Alby na jihu Německa.
Tenkrát to ještě nebyla NATURANA ale „Korsettfabrik“. Důraz se kladl na komfort a kvalitu již od samého vzniku firmy. V dnešní době to zní celkem neuvěřitelně. Korzet a komfort že?

Co bylo IN - byly to právě korzety, ať už byly pohodlné nebo ne, ženy si korzety oblíbily, ač z nich některé i omdlévaly.

Image

20. léta 20. století

V této době korzety začaly být opravdu pohodlnější, švadleny je totiž šily přímo na míru podle tvaru postavy zákaznic. Nicméně firma výrazně přispěla k vynálezu podprsenky. A začala revoluce. Revoluce ve spodním prádle.
V roce 1922 byl rozšířen výrobní závod a byly pojmenovány první značky Natura a Naturalis – podle trendu přirozené siluety.

Co bylo IN – korzety šité na míru, které ale postupně začaly nahrazovat podprsenky

Image

30. léta 20. století

V roce 1931 se oba synové Carl a Gerhard zapojili do chodu firmy. O rok později byla již založena značka NATURANA a už tenkrát firma zaměstnávala 600 lidí.

Co bylo IN – spodní prádlo, které podtrhávalo ženskou krásu a bylo pohodlné. A hlavně osvobození
od korzetů.

Image

50. léta 20. století

NATURANA expandovala, vlastnila 48 výrobních závodů mezi Dunajem a Černým lesem. V roce 1950 převzal vedení společnosti Gerhard Dölker st., tedy syn zakladatele.

Co bylo IN – podprsenky prošívané do kruhu, které velice zdůrazňovaly ženské poprsí. A právě na poprsí se v té době kladl velký důraz. Tyto podprsenky šly doslova na dračku.

Image

60. léta 20. století

Vedení společnosti převzal Gerhard Dölker ml., vnuk zakladatele.

Co bylo IN – zázrak jménem elastan. Tím získalo prádlo na atraktivitě. Změnil se jeho vzhled i vlastnosti a firma toho využila, jak nejlépe mohla.

Image

70. léta 20. století

V roce 1973 se objevila první kolekce plavek jednodílných i dvoudílných.

Co bylo IN – začalo ještě větší odhalování těla, materiálu ubývalo ovšem kvality ne. Prádlo bylo přiléhavější, někdy až transparentní. Velkým hitem byla podprsenka „Star“, která je dodnes jednou z nejprodávanějších podprsenek. Představila ji známá tvář – komička Marlene Charell, to byl klíč k úspěchu.

Image

80. léta 20. století

Co bylo IN – vše bylo především o pohodlí, spodní prádlo ale neztratilo nic za své elegance. Bylo prostě maximálně pohodlné a atraktivní. Co víc si přát.

Image

90. léta 20. století

NATURANA začala mezi prvními v Německu používat materiál zvaný mikrovlákno.

Co bylo IN – opět nové materiály. Tentokrát již zmíněné mikrovlákno, které je prodyšné a velmi příjemné na dotek. Další revoluce v materiálech.

Image

Počátek 21. století

NATURANA se přizpůsobuje trhu a vyrábí to, co je žádané.

Co bylo IN – velkým hitem jsou zmenšovací podprsenky, které si hned oblíbily ženy snad po celém světě. S pokrokem technologie přišla i bezešvá podprsenka. Hotový zázrak pro Vaše pohodlí.

Image​​

NATURANA dnes

Využívá veškeré technologie a kvalitní materiály, které jsou na trhu dostupné, a to za velmi příjemnou cenu. Cílem je vyrábět skvěle padnoucí spodní prádlo s maximálním komfortem, abyste si mohli užít každý okamžik vašich životů. Máme více než sto let zkušeností, a tak přesně víme, co vám nabídnout.
Je to krásný design propracovaný do posledního detailu, vysoká funkčnost a ten nejkvalitnější materiál. Naše prádlo Vám padne jako by bylo šité na míru.